زندگی نامه پرستار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من دوست داشتم با دوستانم ارتباطی جدید پیدا کنم گفتم چی بهتر از این
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 15 / 3 / 1391برچسب:, :: 5:38 بعد از ظهر :: نويسنده : khodam

 


ایجاد فضای سبز در ورودی منزل
با كاشت درخت و درختچه های همیشه سبز در گلدان و قرار دادن آنها در ورودی منزلتان، فضای سبز كوچك و با طراوتی ایجاد كنید .كمی خلاقیت خرج كرده و با انتخاب درختچه های گوناگون جلوه های بصری زیبایی ایجاد كنید . برای هر چه زیباتر شدن فضا قبل از آغاز زمستان تعدادی از این درختچه ها را در حیاط خانه تان هم بكارید .

 


طروات بخشیدن به ورودی كلاسیك
با كمی خلاقیت كاری كنید كه ورودی منزلتان جلوه خیره كننده و منحصر به فردی پیدا كند . یك راهكار ساده برای ایجاد چنین جلوه ای ، استفاده از یك قوطی رنگ برای تغییر رنگ درب منزل می باشد . به جای استفاده از رنگهای معمول كه همگان استفاده می كنند از رنگهای گرم و شاد مثل نارنجی استفاده كرده و جلوه ای پر طنین و مملو از شور و هیجان خلق كنید .

 


لوازم تزیینی سفارشی
از پا دری های سنتی صرف نظر كنید و به جایش از یك قالیچه گرد رنگارنگ كه مناسب فضای باز باشد استفاده كنید . به منظور تكمیل این پالت رنگ از گلدانهای pvc كه هم سبك هستند و هم می توان رنگشان كرد و نگهداریشان دردسر خاصی ایجاد نمی كند استفاده نمایید .

 


سبكهای رنگ كاری و پولیش كاری
یك درب فایبر گلاس با روكش طرح چوب ( که قابل رنگ آمیزی می باشد )، و یک فریم با روكش آلومینیوم نیاز به نگهداری خاصی ندارد . بر روی شماره پلاك خانه یك رنگ مسی بزنید تا از دور هم قابل مشاهده باشد . در صورتی كه ورودی منزلتان طرح خاصی ندارد با استفاده از یك داربست آهنی آماده، یك طرح كوچك فوری بسازید .

 


تزیین متوازن دو طرف
استفاده از میز تنها مختص حیاط پشتی نیست . این میز برای چیدن گلدانها و یا قرار دادن كیف به هنگام چك كردن صندوق پست مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از ست های جفت و قرار دادن آنها در دو طرف در بسیار خوب است اما برای ایجاد كنتراست و توازن می توان از ست هایی با ارتفاع و وزن متفاوت بهره جست . برای توضیح بیشتر همان طور كه در عكس زیر می بینید وزن و ارتفاع گلدان و میز قرار داده شده در دو طرف در كنتراست زیبایی ایجاد كرده است .

 


جلوه گلخانه ای
برای ایجاد جلوه های بصری در ورودی منزل الهام گرفتن از طبیعت بسیار انرژی بخش است . رنگ سبز درب و گلدانهای مجسمه مانند در ورودی منزل تان تداعی گر طبیعت و طراوت آن می باشد.

 


ایجاد سبكی متفاوت اما آسان
یك راهكار آسان دیگر برای زیباتر شدن ورودی منزل استفاده از پولیش فوری پلاک های درب منزل می باشد . برای درج شماره پلاك از شماره های فلزی سمباده خورده كه بسیار شیك می باشند و استفاده از آنها بسیار آسان است استفاده كنید .

 


كنتراست خیره كننده
در طراحی این ورودی ، رنگ آبی درب ، چهارچوب مشكی براق با رنگ سفید شماره های مورد استفاده برای درج پلاك و مشعل های طلایی به رنگ خورشید، شور و هیجان بسیار خاصی به این طرح سنتی بخشیده است .

 

ایجاد توازن
ترکیب رنگی گل های فصلی و گلدانهایی به رنگهای روشن در این ورودی توازن خاصی ایجاد كرده است .

 


خلوتگاهی جنگلی
در چوبی با رنگ مات که تداعی كننده حال و هوای روستایی بوده جلوه ای كلاسیك را به این ورودی بخشیده است . و همچنین پادری پهن شده در جلوی در كه شبیه سنگهای نرم رودخانه ای می باشد جلوه روستایی و جنگلی این ورودی را بیشتر کرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 249
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 214503
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



ورودی درب و شخصیت شما



<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
::ادامه مطلب::
نوشته شده در <-PostDate->| ساعت <-PostTime->| توسط <-PostAuthor->|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت